środa, 16 września 2015

Hale Household #1 - Kto należy do rodzinki Hale?

Hejka naklejka! ;D Oto zupełnie nowa seria na tym blogu, o mojej rodzince. Jest to bowiem rodzinka Hale. Kto się w niej znajduje? Dowiecie się czytając ten post!


Pierwszą mamy Tomori Hale. Jej imię skąd wzięłam? Od nazwiska mojej
ulubionej postaci z anime które obecnie oglądam (Charlotte, a imię bohaterki to Nao :D ).
Według mnie wyszła naprawdę ładnie :3 Pracuje w dziennikarstwie.


Drugi to mąż Tomori, Jack. Je obecnie HAMBURGER Z SEREMMMM ♣ ♣ ♥
Pracuje jako gwiazda rocka - przynajmniej do tego dąży. 


Obecnie oby dwoje mieszkają w Apolossa Plains (dobrze napisałam? xd) 


A, no i zapomniałabym! Mają obecnie małą suczkę o imieniu Layla. Jest przeurocza ;33

 Oto ich dom od środka :v






Są ogólnie na razie bardzo szczęśliwi ♥ Cieszą się sobą ♥ ♥ 


Myju myju :33



Awww :333


Wstęp, wiem, jest dosyć dziwny. Niedługo będzie o wiele ciekawiej, jak będą mieć dzieci i będą chodzić w jakieś ciekawe miejsca, hehe ;D
To by było ogólnie na tyle, cześć!

DIAMONDZA




1 komentarz:

  1. Omg jaki pieseł śliczny, czemu ja nie mogę pograć w TS3? :///
    michellethesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń