czwartek, 10 września 2015

Cute CC Finds IX - Wielki powrót!

Tak więc, jak obiecywałam, powrót serii z rzeczami do ts3 ♥ W tej części, postanowiłam dać rzeczy które mi się naprawdę bardzo podobają i które wam też mogą się spodobać ^__^
Zapraszam serdecznie :33












Więc to tyle w tej części. Wiem, nie ma zbyt wiele rzeczy, ale jak już mówiłam, są to rzeczy które mi się naprawdę bardzo podobają, a takich rzeczy jest mało, więc... no. Mam nadzieję że i tak wam się podoba i że zostawicie jakiś komentarz pod postem :)
Paa ;D

DIAMONDZA


3 komentarze:

  1. Ale cudności! Na pewno coś z tego wykorzystam :)

    http://bloogcristal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. One są naprawdę cudnowne :3
    michellethesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, naprawdę fajnie piszesz tak jak cristal i inne adminki. A jeśli mogłabym spytać pisałam na waszą stronę na facebooku wiadomość z pytaniem czy mogłabym zostać adminka na waszej stronie i nie dostałam odpowiedzi. Myślę że odpisze któraś z was. Ogolnie do bloga to świetny. Zapraszam też na mój
    Threefreckles28thesims.blogspot.com
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź wiadomości ;)

    OdpowiedzUsuń